Marcin Gortat

Marcin Gortat znany jako “Polish Hammer” (”Polski Młot”), numer jeden polskiej koszykówki, podpisał kontrakt z Tissot – szwajcarskim producentem zegarków. Marcin będzie reprezentował markę jako jej międzynarodowy ambasador.

W POLSCE

gortat129 czerwca 2010 roku Marcin Gortat spotkał się z dziennikarzami i partnerami handlowymi na konferencji zorganizowanej przez Tissot z okazji wprowadzenia na rynek limitowanego zegarka Tissot Couturier Marcin Gortat Limited Editio 2010.

W sportowej atmosferze, w obecności dziennikarzy i partnerów handlowych, w hali warszawskiej Polonii Marcin Gortat założył na rękę swój pierwszy limitowany zegarek.

Gospodarze spotkania – Stanley Bark, prezes The Swatch Group Polska i Agnieszka Ławniczak-Czajkowska, Brand manager marki Tissot w Polsce, wręczyli Marcinowi egzemplarz z numerem 13. z limitowanej edycji. Marcin docenił zalety czasomierza uszytego na jego miarę i zapewnił, że nie będzie się z nim rozstawał, ponieważ „ jego styl i charakter uosabia dążenie do perfekcji, precyzję i wytrzymałość, czyli cechy, które są tak ważne w sporcie”.

gortatStanley Bark podkreślił znaczenie marki Tissot jako innowacyjnej i dynamicznej, która odnotowuje ciągły wzrost sprzedaży od 15 lat. Tissot jako jedna z 18 marek Swatch Group wyróżnia się zaangażowaniem w wiele dyscyplin sportowych, w tym właśnie w koszykówkę.

Po prezentacji zegarka i rozmowie z Marcinem Gortatem prowadzący spotkanie Piotr Sobczyński zaprosił chętnych do konkursu rzutów do kosza, w którym główną nagrodą był zegarek Tissot. Marcin wylosował uczestników, którzy po krótkim instruktażu oddali serię rzutów osobistych do kosza.

 

 

Marcin Gortat Camp 2010

gortat3Marcin Gortat to zawodnik wyjątkowy. Nie ma chyba w sporcie drugiej osoby tak mocno zaangażowanej w rozwój i propagowanie swojej dyscypliny, kosztem własnego wolnego czasu, wakacji i odpoczynku. W tym roku zorganizował już trzecią edycję spotkań koszykarskich dla dzieci – Marcin Gortat Camp. Wspiera go marka Tissot.

gortat4Marcin Gortat Camp, idea nazwana koszykarską karawaną, zawitała do sześciu miast: Olsztyna, Warszawy, Łodzi, Zielonej Góry, Wrocławia i Krakowa. Koncepcja spotkań z mistrzem jest prosta – zarazić basketem jak największą ilość młodych ludzi. Młodych, a nawet bardzo młodych, ponieważ adresami campów są dzieci w przedziale 9-13 lat. Każdy camp ma dokładnie określony program: rozgrzewka, podstawy basketu: rzut, kozłowanie, zbiórka, podanie, zastawienie, obrona. Gortat słynie ze świetnej obrony i szczególnie na ten element kłądzie największy nacisk podczas treningu.

Punktem kulminacyjnym każdego trzygodzinnego spotkania są oczywiście pamiątkowe zdjęcia i autografy. Podczas Campów Marcin Gortat promował też swój limitowany zegarek Tissot Couturier C01 Marcin Gortat Limited Edition.

Szansę poznania oraz trenowania razem z najlepszym polskim koszykarzem miało w tym roku 105 chłopców i dziewczynek z sześciu miast. Łącznie blisko 650 dzieci, 1500 kilometrów, dziesiątki wywiadów, tysiące podpisanych piłek, zeszytów, koszulek, plakatów. Tysiące uśmiechów i przybitych piątek.

Comments are closed.